maandag 26 juli 2010

Zomergasten

Gisteren ook zomergasten gezien? Leuk is dat, geeft meteen weer dat saamhorige gevoel van toen er nog twee televisienetten waren. Dat je er geheid de volgende ochtend over na kon praten. Op twitter werd dat gevoel versterkt, met veel enthousiast commentaar tijdens de uitzending.

Die uitzending was voor mij de aanleiding om een artikeltje voor Liberale Media te schrijven, getiteld De mens achter de politiek. Mijn eerste stuk als medeauteur van dat blog. Wel een beetje wennen, als GroenLinks-lid voel ik mezelf niet primair liberaal, maar de vragen in het spanningsveld tussen individuele vrijheid en een gezond sociaal klimaat vind ik interessant. Lijkt me leuk om die spanning hier en daar nog wat op te drijven. En bovendien, in de woorden van dr. ir. P. Akkermans: "Ik ben gevraagd, men heeft mij benaderd!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten